Dance Live Class

Asteapta...

Live! Dance
CLASS
Informatii utile

Politica de Cumparare

ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Orice client care dorește sa faca o programare on line sau sa achizitioneze serviciile noastre, poate să se înregistreze pe site-ul nostru cu un simplu click pe butonul de Înregistrare disponibil pe pagina principală și parcurgerea adecvată a pașilor solicitați în vederea rezervarii unui curs.

Pentru înregistrare, vi se va solicita să vă introduceți numele, prenumele, adresa de email și numear de telefon. Aveți obligația de a introduce o adresă de email validă, în caz contrar nu va fi posibilă continuarea procedurii de înregistrare pe site. Sunteți pe deplin responsabil pentru păstrarea în siguranță a parolei de acces precum și a oricărei informații privind înregistrarea, autentificarea și contul. Sunteți pe deplin responsabil pentru orice comandă și/sau plată efectuată prin utilizarea site-ului nostru din contul dumneavoastră.

INFORMAȚII PRODUSE ȘI PREȚURI

Prețurile afișate în cadrul site-ului www.live/danceplanet.ro sau live/danceplanet.ro sunt în RON. Prețurile afișate sunt valabile la momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate, Dance PlanetSRL rezervându-și dreptul de a le modifica oricând, fără niciun preaviz sau notificare. Prin efectuarea unei comenzi pe site-ul danceplanet.ro vă obligați irevocabil să plătiți contravaloarea produselor comandate. În acest sens vă informăm că, în cadrul procedurii de înregistrare a comenzilor dumneavoastră, veți fi redirecționați către formularul on line de pe platforma live/danceplanet.ro pentru programarea activitatii urmand ca mai apoi sa fiti redirectionat catre colaboratorilor noștri în vederea colectării datelor necesare plății (în special în cazul plăților online cu cardul).

PLASAREA ȘI CONFIRMAREA COMENZII

Plasarea comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași: 1. selectați produsele dorite și le adăugați în Coșul de cumpărături, cu un click pe butonul „Adaugare în Coș”, 2. dacă doriți să adăugați mai multe produse în coș, faceți click pe butonul „Continuă cumpărăturile”, dacă doriți să finalizați comanda faceți click pe butonul „Finalizează comanda”, 3. după selectarea cursurilor dorite, în cazul în care nu aveți un cont pe site și nu doriți să vă creați un cont pe site, selectați “Finalizare comandă ca Vizitator” introduceți adresa dvs de email, pentru confirmarea primirii comenzii 4. cursul se va face live cu ajutorul unui instructor, professor sau coregraf al scolii noastre, 5. bifați câmpul „de acord cu Termenii și condițiile de pe site”, 6. aveți posibilitatea de a vă da acordul pentru primirea de newslettere, 7. plasați comada prin click pe butonul „Finalizează comanda”, 8. efectuați plata în cazul plăților cu cardul, sau cu telefonul in functie conditiile de transfer

Atenție! Cursul on line (live) cu unul dintre profesorii/instructorii/coregrafii Dance Planet se relizeaza la ora solicitata atunci cand este vorva de un curs individual si la ora specificata pe platforma live/danceplanet.ro atunci cand este vorba despre un program de grup.

PLĂȚI ȘI LIMITĂRI

DANCE PLANET SRL

încearcă, în cadrul site-ului, să ofere clienților săi o descriere cât mai detaliată asupra activitatilor cultural-educative pe care le desfasoara, însă nu garantează că activitatea desfasura va fi perfect multumitoare pentru clientii nostril. Noi doar va asiguram in buna desfaurare a cursului, in optimizarea la maxim a structurii si contnutului activitatii in conformitate cu standardele nationale si internationale. De asemenea Dance Planet SRL nu își asumă responsabilitatea pentru nici un tip de pierderi cum ar fi: pierderi de date, profituri pierdute, imposibilitatea de a utiliza datele de pe acest site, modificări fără anunțarea în prealabil ale datelor, prețurilor sau structurii site-ului.

Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă mai înainte de plasarea comenzii, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de plasare a comenzii.

Vânzătorul va emite către Client un mail pe adresa de mail inregistata confirmarea cursului programat . În acest sens, Clientul are obligația de a furniza Vânzătorului toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare. Factura va fi comunicată Clientului în format digital cu ocazia confirmării livrării produselor comandate.

POLITICA DE LIVRARE

Cursul se va desfasura la data si ora stabilita in programator cu instructorul/profesorul/coregraful mentionat in formularul de inscriere la curs. Durata cursului este de 1 ora, cu posibilitatea de prelungire in anumite situatii convenite in prealabil de client si furnizor.. Plata pentru aceste servicii(cursuri) se va realiza exclusiv online prin card bancar, plata ramburs nefiind posibilă.

PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR

Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie telefonic, la NR DE TELEFON 07619494609 fie prin email la adresa oana@danceplanet.ro Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.

Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei prin aceste acțiuni.

POLITICA DE RETUR

Clienții care nu sunt mulțumiți de cursul sau activitatea oferita(dans, balet, muzica etc) pot alege un alt curs în limita contravalorii cursului efectuat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare cursurile care au fost efectuate integral, ci doar in cazul in care nu au fost stabilite conexiunile de activeare ale serviciului on line de care furnizor(prof, coregraf, instructor).

Clienții trebuie să notifice prealabil Dance Planet în scris către adresa de e-mail oana@danceplanet.ro sau la numarul de contact unde vor specifica următoarele:

– cursul pe care doresc să le returneze – motivul returului – opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

FORȚA MAJORA

Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, din motive independente de părți.

Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 (cinci) zile, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

DISPOZIȚII FINALE

Orice conflict apărut între Dance Planet SRL și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea conflictelor intră în competența instanțelor judecătorești din România, cu aplicarea prevederilor legale românești în domeniu.